Kullanım Koşulları

INTERFLORA HİZMET KOŞULLARI

Zaman dilimleri ve yerel mesai saatleri farklılıklarından dolayı aşağıda belirtilen şartlar altında garantili teslimat yapılmamaktadır. Sistemimiz, çiçeğin teslim edileceği ülkenin tatil ve mesai saatlerine göre siparişinizin teslim edilip edilemeyeceği bilgisini size vermektedir. Aynı gün teslimat ; Yurt İçinde saat 16:00'a kadar, Yurt Dışına aynı gün saat 12:00'a kadar verilen siparişler garanti edilir. Resmi tatillerde teslimat garantimiz yoktur. İlk iş günü teslim edilir. Corona koşullarında ürün temininde sorun olduğu durumlarda birebir aynı ürün teslim edilemeyebilir.

Askeri Bölgelere, gemilere, limanlara, havaalanlarına ve kamp alanlarına teslimat garantimiz yoktur.

Alıcının çiçeğinizi kabul etmemesi durumunda sipariş iptal ve iade edilemez.

Özel siparişleriniz için lütfen bizimle temasa geçiniz.

Siparişleriniz, Fiyatı, Kalitesi ve Alıcıya zamanında teslim edilmesi hususunda INTERFLORA Garantisi altındadır.

Çiçek siparişleriniz, Yurt İçinde; İnterflora üyesi seçkin çiçek mağazaları tarafından teslim edilir. Yurt Dışında ise ; ilgili ülkenin İnterflora ünitesi kanalıyla, Interflora üyesi çiçekçiler tarafından teslim edilmektedir. Uzak Doğu ve Avustralya'ya verilecek siparişler saat farkı sebebiyle en az bir gün önceden, pazartesi teslim tarihli siparişler en geç cumartesi saat 12:00'a kadar verilmelidir. Cenaze ve düğün merasimleri dışında saat garantisi verilmez. Alışveriş esnasında meydana gelecek anlaşmazlıklar çiçek bedeli ile sınırlıdır. Siparişi veren müşterimiz bu şartları kabul etmiş olur. Yurtiçine veya Yurtdışına gönderilen çiçek siparişlerinde; çiçeğin teslim adresi üye çiçek mağazalarımıza 15 km’yi aşan bir mesafede uzaklığa göre ilave nakliye ücreti talep edilebilir. Siparişiniz isteğiniz doğrultusunda (vazgeçme v.b durumlarda) teslim tarihinden 1 gün öncesine kadar iptal edilebilir. Bu iptalin Interflora'ya, info@interflora.org.tr e-mail adresimizden veya 0212 210 4 210 No'lu hattımızdan bildirilmesi gerekir. Teslimatla ilgili sorun yaşanan siparişlerinizde gerekli incelemeler yapılarak, teslim tarihinden itibaren yurtdışı siparişleriniz için azami 3 iş günü, yurtiçi çiçek siparişleriniz için azami 2 iş günü içinde sonuçlandırılır. Müşteri kaynaklı bir problem söz konusu değilse, yine belirtilen iş günleri içerisinde sipariş ücreti iade edilir. Servis yapılamayan şehir, ilçe, kasaba, köy v.b yerlere verilen siparişler ise ilk iş gününde müşteri bilgilendirilmesi Interflora tarafından e-mail ve telefon yoluyla gerçekleştrilir, ödemesi geri iade edilir. Kullanıcı interflora tarafından yapılan promosyon ve kampanyalar ile ilgili e-bülten aboneliğini kabul etmiş sayılır.

Interflora, mevsimine göre bulunamayan çiçek türleri olduğunda, en yakın değer ve görüntüde çiçekler teslim etme hakkına sahiptir.

Kalitesiz veya istenenden farklı ürün teslimatlarında, şikayetlerinizi 3 gün içerisinde bildirmeniz gerekmektedir 3. günden sonra yapılan şikayetler değerlendirilmez. Özel günlerde (Anneler Günü, Sevgililer Günü v.b.) siparişiniz gün içerisinde teslim edilir fakat saat garantisi yoktur.


MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MADDE 1 - TARAFLAR

1.1 - SATICI ) Ünvanı : İnterflora Çiçekçileri Derneği Emirgazi Cad. No:5 Köroğlu İş Merkezi PK: 34400 Okmeydanı / İstanbul - TÜRKİYE ŞİŞLİ V.D. – 478 036 6947 Telefon : 0 212 210 4 210 Faks : 0 212 210 20 22 E-mail : info@interflora.org.tr

1.2 - ALICI ) a adresinden alışveriş yapan müşteri

MADDE 2 - KONU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait https://www.interflora.org.tr alan adlı internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün veya ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

MADDE 3 - SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN

Ürünlerin Cinsi ve türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Satış Bedeli yukarıda belirtildiği gibidir.

MADDE 4 - GENEL HÜKÜMLER

4.1 ) ALICI, SATICI 'ya ait https://www.interflora.org.tr alan adlı internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup eksiksiz ve doğru bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

4.2 ) Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. ALICI, SATICIya verdiği teslimat adresinin eksiksiz ve doğru olduğunu kabul ve beyan eder.

4.3 ) Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

4.4 ) SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

4.5 ) Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI'ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

4.6 ) Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir.

4.7 ) SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakten ve defaten ödenir.

4.8 ) Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin arızalı veya bozuk olanlar, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için SATICI'ya gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.

4.9 ) İşbu sözleşme, ALICI tarafından imzalanıp SATICI'ya faks veya posta yolu ile ulaştırılmasından sonra geçerlilik kazanır.

MADDE 5 - KİŞİSEL BİLGİ TOPLAMA PROSEDÜRÜ

Web sitemizi kullanarak, site aracılığı ile edinilebilen kişisel bilgilerinizin İnterflora tarafından yapılan işlemlerin güvenliği ve doğruluğunun tespiti açısından toplanması ve kullanılmasını kabul etmiş olmaktasınız. Ad, soyad, telefon, e-mail, kimlik belge numarası, adres, kredi/banka kart numaraları, son kullanma tarihi, güvenlik numarası, sipariş alıcı bilgileri ve sipariş notu gibi bilgileri içeren ancak bunlarla sınırlı olmayıp istemiş olduğunuz ürün ya da hizmetimize göre değişebilen bir takım kişisel bilgilerinizi vermeniz zorunludur. Verilerinizin bizim için her zaman esas olan sıkı güvenlik ve gizlilik standartlarında korunmakta olduğunu belirtmek isteriz. Bize işlemlerinizi sürdürebilmemiz için gerekli olan bilgiyi sağlayamamanız durumu, size beklenen hizmeti yerine getiremememize neden olabilir. Bilgileriniz ancak belirtilmekte olan amaçlarla kullanılabilir:

  • Siparişlerinizin işleme konulması ve hesabınızın yönetilmesi,
  • Hizmetlerimizin ve ilgili ürünlerimizin pazarlanması,
  • Pazar araştırması amacıyla temsilcileri vasıtası ile gerek e-posta, telefon, fax veya SMS yoluyla gerekse de posta yoluyla sizinle irtibat kurmak
  • Web sitemizi ne şekilde kullandığınıza dair analiz yapmak ve sizlere daha iyi hizmet için Web sitemizi size özgü hale getirmek,
  • Kimlik, doğrulama ve kayıt oluşturulması,
  • Ürünlerimizi ve hizmetlerimizi ve bunlara ilişkin kişisel seçim olanaklarınızı araştırmak ve geliştirmek,
  • Hizmetlerimizi veya ilgili ürünleri sizlere tanıtmak, yeni ürünler ve ilgi çekici bulacağınızı düşündüğü diğer bilgiler hakkındaki promosyon niteliğindeki e-postaları periyodik olarak gönderebilmek,
  • Siparişleriniqweqwe
  • Siparişleriniqweqwe

Girmiş olduğunuz veriler, işlemleriniz ve hukuki gereklilikler süresince tarafımızca saklanmaktadır.

MADDE 6 - CAYMA HAKKI

ALICI, sözleşme konusu ürürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Bu konudaki istisna, malın niteliği gereği iade edilemeyecek mallardan olması durumudur. Bu tip mallar Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik çerçevesinde ayrı tutulduğu ve niteliği gereği tüketildiği anda sona eren mallar olduğu için iade edilmeleri söz konusu değildir. Elektronik ortamda anında ifa edilmesi ve tüketiciye anında teslim edilmesi sebebiyle gıda maddeleri ve içecekler ya da diğer günlük tüketim maddeleri SATICI’nın düzenli teslimatları çerçevesinde ALICI’nın mesken ya da işyerine götürülmesine ilişkin olan sözleşmeler cayma hakkı kullanımına ilişkin hükümlere tabi değildir.

MADDE 7 - SİPARİŞ İPTAL

Siparişlerinizde adres ve teslim tarihi değişiklikleri ile sipariş iptali, önceden verdiğiniz teslim saatinden en az 6 saat önce bildirilmelidir. Bildirilmemesi durumunda sipariş iptali ile ilgili oluşacak sorunlardan SATICI sorumlu değildir. Yapılan yanlış ödeme veya sipariş iptallerinde kredi kartınıza ilgili tutarların iadeleri aynı gün saat 19.00’dan sonra yapılacaktır. ALICI’nın bilgilerini vermiş olduğu kredi kartının bağlı olduğu bankanın kural ve işleyişine bağlı gecikmelerden SATICI sorumlu değildir. Alışverişiniz esnasında meydana gelecek anlaşmazlıklar sipariş bedeli ile sınırlıdır.

MADDE 8 - DİĞER HÜKÜMLER

8.1 ) 18 yaşından küçük kişiler SATICI’dan alış-veriş yapamaz.

8.2 ) Dizgi ve sistem hatalarından meydana gelen fiyat yanlışlıklarından SATICI sorumlu değildir

MADDE 9- YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile SATICI 'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

SATICI : İnterflora Çiçekçileri Derneği

ALICI : https://www.interflora.org.tr adresinden alışveriş yapan müşteri